Mzdová agenda uzávěrka › |
Pracovní kalendář › |
Primární funkcí základní aplikace je vedení evidence osob a jim přidělených identifikátorů. Těmi mohou být identifikační karty s čárovým kódem nebo identifikační čipy ve formátu kreditní karty nebo přívěsku. Každý záznam v evidenci standardně obsahuje osobní údaje držitele identifikačního prostředku, jeho fotografii a historii přidělených identifikátorů.
Prostřednictvím jednoho z modulů v základní aplikaci je možný tisk karet s čárovým kódem či potisk čipových karet. Aplikace využívá pro ukládání dat SQL server a může se provozovat jak na jednom počítači, tak i v celé počítačové síti. Snímače identifikačních karet jsou připojeny k terminálům, které mohou pracovat v Off-line i On-line režimu.
Systém je otevřená aplikace a umožňuje sdílení dat s dalšími informačními systémy, např. personalistikou, evidencí nákladů na zakázky, nebo programem pro výpočet mezd, což představuje zjednodušení datových toků, značnou finanční a časovou úsporu a minimalizaci chyb při evidenci údajů.